Donaldson Филтри

Горивни филтри, които са всичко друго, но не и стандартни

Преглед

Придържаме се към по-високи стандарти. Всички наши горивни филтри помагат за предотвратяване на преждевременното износване на инжекторите и помпата, като доставят по-чисто гориво към Вашите двигатели. Нашите горивни филтри отговарят или надвишават изискванията на Вашето приложение.

Характеристики
  • Компоненти за тежки натоварвания – като запечатващи капаци, шевове, филтърни корпуси, втулки и пружини – всички допринасят за създаването на филтри, които са конструирани да издържат и да работят безпроблемно
Ползи
  • Ценово ефективна филтрация на гориво не означава да се кара напряко
  • Изцеждаме детайлите (така че да не го правите Вие) – използваме компоненти с най-високо качество за да направим филтри от най-висок клас – независимо дали са премиум или стандартни
Приложения
  • Ние предлагаме пълна гама горивни филтри за популярни тежко-натоварени двигатели и извънпътна техника
  • Разполагаме с филтриращи системи, които можете да вградите или добавите към Вашето оборудване. Ние също така предлагаме широка гама от сменяеми филтри, които да отговарят на системи, създадени от други производители
  • Ние предлагаме филтри, които да отговарят на всички често срещани първични и вторични системи, използвани в оборудване към днешна дата – включително навиващи се, горивни филтри водни сепаратори, елементи тип DAVCO и метални или неметални елементи
Видове филтрираща медия
  • Целулоза – медията за дизелово гориво е най-често плисиран целулозен основен материал. Това е икономически ефективна медия, която ефективно отговаря на изискванията за ефикасност и капацитет на приложенията.
  • Третирана целулоза (за горивни филтри водни сепаратори FFWS) – Обработката на целулоза с материал на силиконова основа позволява ефективно отделяне на водата. Обикновено тази медия се използва от всмукателната страна на горивната система за отстраняване на вредната вода и по-едрите замърсители.
  • Нашият ексклузивен Synteq ™ за употреба във FFWS – използва както целулоза, така и синтетичен слой meltblown за да постигне по-високи нива на филтрация на горивото. Тази двуслойна медия увеличава капацитета на задържане на частици (по-дълъг живот на филтъра) и е високоефективен сепаратор на вода. Тя предлага високоефективно отделяне на емулгирана вода и може да се използва както от всмукателната, така и от страната под налягане, на горивните системи.

Имате още въпроси как нашите продукти са от полза за Вашия бизнес?

Имате още въпроси как нашите продукти са от полза за Вашия бизнес?

Сервизиране

Тази информация за обслужване е предоставена като ръководство за най-добри практики. Тя не е предназначена да замени или замести сервизните инструкции, предоставени от Вашия производител на двигатели или оборудване.

Навиващи се филтри
  1. Развийте и отстранете стария филтър и уплътнението. Изхвърлете използвания филтър в съответствие с местните разпоредби.
  2. Избършете филтърната глава с чиста кърпа
  3. НЕ пълнете предварително с гориво, освен ако не е посочено друго
  4. Нанесете тънък слой чисто моторно масло върху уплътнението
  5. Подравнете резбите; въртете филтъра, докато уплътнението направи контакт
  6. Следвайте иконите на филтъра за да стегнете до подходящото усилие
  7. Стартирайте двигателя и проверете за течове
Навиващ се горивен филтър воден сепаратор (FFWS)
  1. Изключете сензора за вода в горивото (WIF) ако има такъв – свържете го отново след обслужването
  2. Развийте и отстранете стария филтър и уплътнението. Изхвърлете използвания филтър в съответствие с местните разпоредби.
  3. Избършете филтърната глава с чиста кърпа
  4. Напълнете с гориво от мръсната страна на филтъра – според препоръките на производителя на двигателя
  5. Нанесете тънък слой чисто моторно масло върху уплътнението
  6. Подравнете резбите; въртете филтъра, докато уплътнението направи контакт
  7. Следвайте иконите на филтъра за да стегнете до подходящото усилие
  8. Сменете уплътнението на купата за събиране на вода ако е приложимо
  9. Обезвъздушете горивната система според инструкциите на производителя
  10. Стартирайте двигателя и проверете за течове
  11. Източвайте водата ежедневно
Елемент тип Davco®
  1. Отстранете вентилационната капачка и уплътнението
  2. Източете горивото
  3. Отстранете гривната, капака и уплътнението
  4. Отстранете елемента и старата втулка. Изхвърлете използвания филтър в съответствие с местните разпоредби.
  5. Почистете гривната, капака и резбите
  6. Проверете новата втулка и поставете елемента
  7. Поставете уплътнението, капак и затегнете гривната на ръка
  8. Напълнете капака с гориво
  9. Поставете ново вентилационно уплътнение и капачката и затегнете на ръка
  10. Стартирайте и загрейте двигателя; повишете оборотите за една минута
  11. Бавно отворете вентилационната капачка, докато горивото се покачи 25 мм над гривната; затворете отдушника
Неметални елементи
  1. Разхлабете бавно капачката; горивото ще се източи от корпуса
  2. Отстранете капачката, елемента и уплътнението (ако има)
  3. Отстранете елемента и стария О-пръстен от капачката. Изхвърлете използвания филтър в съответствие с местните разпоредби.
  4. Почистете капачката и корпуса с чиста кърпа
  5. Поставете нов О-пръстен и елемент в капачката
  6. Поставете ново уплътнение (ако е необходимо); поставете капачка с елемента
  7. Затегнете капачката до правилното усилие
  8. Обезвъздушете горивната система според инструкциите на производителя
  9. Стартирайте двигателя и проверете за течове

Davco е регистрирана търговска марка на Davco Technology, Inc.