Donaldson Филтри
Горивни филтри, които са всичко друго, но не и стандартни
Преглед
Придържаме се към по-високи стандарти. Всички наши горивни филтри помагат за предотвратяване на преждевременното износване на инжекторите и помпата, като доставят по-чисто гориво към Вашите двигатели. Нашите горивни филтри отговарят или надвишават изискванията на Вашето приложение.
Характеристики
- Компоненти за тежки натоварвания – като запечатващи капаци, шевове, филтърни корпуси, втулки и пружини – всички допринасят за създаването на филтри, които са конструирани да издържат и да работят безпроблемно
Ползи
- Ценово ефективна филтрация на гориво не означава да се кара напряко
- Изцеждаме детайлите (така че да не го правите Вие) – използваме компоненти с най-високо качество за да направим филтри от най-висок клас – независимо дали са премиум или стандартни

Приложения
- Ние предлагаме пълна гама горивни филтри за популярни тежко-натоварени двигатели и извънпътна техника
- Разполагаме с филтриращи системи, които можете да вградите или добавите към Вашето оборудване. Ние също така предлагаме широка гама от сменяеми филтри, които да отговарят на системи, създадени от други производители
- Ние предлагаме филтри, които да отговарят на всички често срещани първични и вторични системи, използвани в оборудване към днешна дата – включително навиващи се, горивни филтри водни сепаратори, елементи тип DAVCO и метални или неметални елементи
Видове филтрираща медия
- Целулоза – медията за дизелово гориво е най-често плисиран целулозен основен материал. Това е икономически ефективна медия, която ефективно отговаря на изискванията за ефикасност и капацитет на приложенията.
- Третирана целулоза (за горивни филтри водни сепаратори FFWS) – Обработката на целулоза с материал на силиконова основа позволява ефективно отделяне на водата. Обикновено тази медия се използва от всмукателната страна на горивната система за отстраняване на вредната вода и по-едрите замърсители.
- Нашият ексклузивен Synteq ™ за употреба във FFWS – използва както целулоза, така и синтетичен слой meltblown за да постигне по-високи нива на филтрация на горивото. Тази двуслойна медия увеличава капацитета на задържане на частици (по-дълъг живот на филтъра) и е високоефективен сепаратор на вода. Тя предлага високоефективно отделяне на емулгирана вода и може да се използва както от всмукателната, така и от страната под налягане, на горивните системи.
Имате още въпроси как нашите продукти са от полза за Вашия бизнес?
Сервизиране
Тази информация за обслужване е предоставена като ръководство за най-добри практики. Тя не е предназначена да замени или замести сервизните инструкции, предоставени от Вашия производител на двигатели или оборудване.
Навиващи се филтри
- Развийте и отстранете стария филтър и уплътнението. Изхвърлете използвания филтър в съответствие с местните разпоредби.
- Избършете филтърната глава с чиста кърпа
- НЕ пълнете предварително с гориво, освен ако не е посочено друго
- Нанесете тънък слой чисто моторно масло върху уплътнението
- Подравнете резбите; въртете филтъра, докато уплътнението направи контакт
- Следвайте иконите на филтъра за да стегнете до подходящото усилие
- Стартирайте двигателя и проверете за течове
Навиващ се горивен филтър воден сепаратор (FFWS)
- Изключете сензора за вода в горивото (WIF) ако има такъв – свържете го отново след обслужването
- Развийте и отстранете стария филтър и уплътнението. Изхвърлете използвания филтър в съответствие с местните разпоредби.
- Избършете филтърната глава с чиста кърпа
- Напълнете с гориво от мръсната страна на филтъра – според препоръките на производителя на двигателя
- Нанесете тънък слой чисто моторно масло върху уплътнението
- Подравнете резбите; въртете филтъра, докато уплътнението направи контакт
- Следвайте иконите на филтъра за да стегнете до подходящото усилие
- Сменете уплътнението на купата за събиране на вода ако е приложимо
- Обезвъздушете горивната система според инструкциите на производителя
- Стартирайте двигателя и проверете за течове
- Източвайте водата ежедневно
Елемент тип Davco®
- Отстранете вентилационната капачка и уплътнението
- Източете горивото
- Отстранете гривната, капака и уплътнението
- Отстранете елемента и старата втулка. Изхвърлете използвания филтър в съответствие с местните разпоредби.
- Почистете гривната, капака и резбите
- Проверете новата втулка и поставете елемента
- Поставете уплътнението, капак и затегнете гривната на ръка
- Напълнете капака с гориво
- Поставете ново вентилационно уплътнение и капачката и затегнете на ръка
- Стартирайте и загрейте двигателя; повишете оборотите за една минута
- Бавно отворете вентилационната капачка, докато горивото се покачи 25 мм над гривната; затворете отдушника
Неметални елементи
- Разхлабете бавно капачката; горивото ще се източи от корпуса
- Отстранете капачката, елемента и уплътнението (ако има)
- Отстранете елемента и стария О-пръстен от капачката. Изхвърлете използвания филтър в съответствие с местните разпоредби.
- Почистете капачката и корпуса с чиста кърпа
- Поставете нов О-пръстен и елемент в капачката
- Поставете ново уплътнение (ако е необходимо); поставете капачка с елемента
- Затегнете капачката до правилното усилие
- Обезвъздушете горивната система според инструкциите на производителя
- Стартирайте двигателя и проверете за течове
Davco е регистрирана търговска марка на Davco Technology, Inc.
Новини
Donaldson разширява решението за наблюдение Filter Minder™ Connect
•
април 12, 2021